No on on. Aamulla kun lähtee töihin ja sitten kun palaa taas kotiin. Aina vaan pimeää. Huomenna vapaapäivä.

Huomenna on se lekuri. Sama lääkäri kuin oli viimeksi...Viimeksi kun mahaani valitin lääkäri sanoi että vaikuttaa sappikiviltä mutta minä näytän liian terveeltä...Että yleensä sappikivistä kärsivät potilaat ovat sairaamman oloisia. Pitäisiköhän sitten huomenna kontata sinne vastaanotolle? Että otettaisiin vakavasti. Mutta haluan lähetteen tuonne ISOON sairaalaan. Toivottavasti sen myös saan ja mielellään nopeasti enkä parin viikon kuluttua. Jos ei onnistu pitää miettiä mitä tehdä. Jos täällä sairastuu yöaikaan ja tarvitsee lääkäriä terveyskeskus ei päivystä vaan pitää itse ottaa yhteyttä sinne ISOON sairaalaan. No mullahan saattaa sitten tämä maha alkaa vaivaamaan yöaikaan...Katsotaan miten käy.

Tänään saatiin uudet työvuorolistat ja mulla on lomaa kaksi kokonaista viikkoa + 1 päivä!!!!! Siinä on pari pitämätöntä kesälomapäivää ja ylityövapaat. Olen onnellinen. Ja talviloman saan viikolla 10 eli kun täällä on hiihtoloma. Olen onnellinen.

Huomenna pojilla on meno kello ysille ja kympille. Että saadaan nukkua vähän pitempään. Minä sitten yritän valvoa tänään vähän myöhempään että sitä unta riittäisi aamulla.