Niin, tuohonkin kysymykseen vastasin tänään eskarilaiselle. Oli kuullut sanan Salkkareissa. Ai mitä vastasin? No pettäminen on sitä jos äiti menee vaikka pussaamaan naapurin Ristoa. Ketä sä petät? Iskää. Aha.

Esikoinen aloitti lukemaan uudestaan Harry Potterin ensimmäistä kirjaa. Aikoo nyt lukea kaikki uudelleen ja katsoa paljonko menee aikaa.Just.

Tuttavat ovat kyselleet aijonko pitää syntymäpäiväjuhlia. En aio. Kun täytin 20v silloin sitä kyllä juhlittiin. 30v kun täytin olin risteilyllä kavereiden kanssa. Nyt tulee 40v täyteen ja kyllä minä kakun teen. Esikoinen toivoi että tekisin ison kerroskakun. Sellanen hääkakku poika sanoi. Just. Voin tehdäkkin, en ole semmoista ennen tehnytkään. Mutta en minä ketään kutsu kylään eikä kukaan kyllä tulekkaan. Meillä käy muuten kamalan vähän vieraita. Eikä mekään oikein käydä missään kylässä. Anoppilaa en laske kyläpaikaksi. Olen asunut täällä tasan 10vuotta enkä kyllä ole löytänyt ystäviä. Enkä minä oikeastaan kamalasti kaipaakkaan paljon kavereita ympärilleni. Minun on todella vaikea tutustua lähemmin ihmisiin. Enkä sitä mitenkään edes kaipaa. Minulle riittää perhe ja työkaverit. Silloin kun olin poikien kanssa kotona kaipasin kyllä enemmän aikuisten ihmisten seuraa. Just. Menipäs vakavaksi homma.

Illalla kävin suihkussa ja nuorempi oli heittänyt vanhempaa kansiolla (!) ja se oli osunut lasikannuun, pieneen, ja se meni rikki. Nuoremman ei tarvitse kuin mainita erään tytön nimi niin riita syttyy H E T I. Tytöistä ei saa puhua. Tämä nimenomainen tyttö on (ainakin ollut) ihastunut esikoiseen. Poika vaan kokee asian kiusaamisena. Puhuttiin asiasta ja sanoin että odota vaan muutama vuosi, silloin se on ihan kivaa kun tytöt on kiinnostuneita. Muutama tovi sitten puheluita ja tekstiviestejä sateli...Mutta nyt tilanne on rauhoittunut. Esikoinen oli tosiaankin vähän hämillään koko hommasta. Niin, tytöt kehittyy aikaisemmin.