Joo, on ollut. Siis tekemistähän oli mutta liikaa rajoituksia. Telkka ei jaksa kiinnostaa ollenkaan. Neulonut olen vähän mutta tuntuu etten osaa käsiä pitää niin etten painaisi tuohon haavaan.

No jos se tästä. BB:tä olen katsellut. Ihanaa kun ukot tekee ruokaa. Voisi tuo Jussi ja Jarkko tulla tänne ihan koska vaan tekemään pizzaa.

Pojille varoitin aamulla että tänään siivotaan. Työnjako: Kuopus hoitaa poikien huoneen ja Esikoinen imuroi muuaalta ja käyttää keittiön ja eteisen matot ulkona. Minä pyyhin pölyjä ja olen pomo. Katsotaan mitä saadaan aikaan. Jos onnistuu homma hyvin mennään Kotipizzaan, siitä en kyllä pojille puhunut, vielä.

Huomasin taas tänään miten epäsosiaalinen olen. Nyt kun olen ollut kotosalla niin olen törmännyt naapurin eläkeläismummoihin päivittäin. En jaksa jäädä juttelemaan. Vaikka mummot katsovat hyvinkin kiinnostuneesti ja haluaisivat tietää yksityiskohtia leikkauksesta. Mutta muutama vuosi sitten seinän takana asui mummo jonka kanssa tuli oltua paljonkin tekemisissä. Että ehkä se on niin että jos ei kunnolla natsaa niin mä en jaksa jauhaa noita tyhjänpäiväisyyksiä. Joo. Musta saa sitten vähän ylpeän ja tympeän kuvan. Tai ehkä se on totuus. Metsän keskelle pitäisi kai muuttaa.

Mutta nyt täyttämään pesukone ja valmistautumaan siivousurakkaan.