Reipasta päivää täällä vietetty. Aamulla käytiin Kuopuksen kanssa lenkillä, poika pyörällä ja minä yritin pysyä perässä. Lunta on senverran että maa on valkoinen, pieni pakkanen ja aurinkokin paistoi. Siis hyvä keli.

Esikoisella on tämä mopokuume huipussaan. Eilen kun olin töissä olivat maalla rassaamassa miehen vanhaa mopoa. Hän oli ostanut sen 12-vuotiaana viidelläkympillä. Ei se vielä käy, poika hinasi sen mäen päälle ja sitten tuli sillä alas. Semmoista kuivaharjoittelua niinkun. Tänään sama homma. Kuopus ajoi pyörällä ja päässä oli mopokypärä...No, tulihan oltua ulkona vaikka täällä sisälläkin sitä tekemistä olisi riittänyt.

Ja joo. Lauri Tähkä hoilaa kuulokkeissa tuota Pauhaavaa sydäntä. Töistä saadaan bonusrahaa seuraavaan tiliin, perjantaina tulee...Aijon ostaa Tähkän DVD:n. En mä saa mitään lahjoja niin ite ne pitää ostaa.

Pojat leipoi pipareita iltapäivällä ja minä ne paistoin. Hyvä työnjako. Niistä tuli ihan semmoisia itsetehdyn näköisiä. Hyviä ovat!

Töitä vielä neljä päivää ennen lomaa. Ja huom. minulla on 17 päivää lomaa. Olen sitä tänään hehkuttanut.

Hassu juttu töistä. Tässä kun on ollut kiireitä meillä niin oli eräänä päivänä vähän apuja toiselta osastolta. Päivä meni ihan ok. Mukavaa vaihtelua. Tämä nainen sitten kertoi esimiehelleni että enhän minä mikään tosikko olekkaan. Että ihan kiva oli tehdä töitä minun kanssani. Joo. Mähän olen aina semmoinen tarkkailija vähän vieraampien ihmisten kanssa. En heitä mitään small talkia turhanpäiten. Eli usein ihmiset kun ne sitten vähän paremmin minuun tutustunut yllättyykin. Joskus positiivisesti joskus negatiivisesti.

Turhapuro tulee telkasta. Ihmeellinen aika esittää, kello 20.00 - 22.00. Meinaan on Kuopuksen suosikki ja luulisin että kiinnostaa eniten tuonikäisiä...Että voisi lähettää vähän aikaisemmin. Yritä nyt selittää sitten että nauhotetaan loppu. Sänkyyn mars. Kouluun huomenna kello 8...