Kylläpä väsyttää. Harvoin on sellainen olo että väsyttää kaikkia olemattomia lihaksia ja jäseniä. Makasin sohvalla ja katsoin telkkaa ymmärtämättä mitään. Töissä KAMALAN kiire. Miksi työt jakautuvat niin epätasaisesti? Miksi minun/meidän pitää raataa niska limassa? Miksi? Miksi?  Joo, kyllä mä  tiedän. Ei ole rahaa palkata työntekijöitä, meidän alalla töitä on jaksottain paljon ja jaksottain vähän. Joo, joo.

Esikoinen yökylässä. Eskari lopetti jalkapalloharkat. Tykkää harjoitella mutta ei tykkää pelata. Alussa oli aina maalivahtina mutta muutkin haluavat...Sitten seisoi kentällä kädet puuskassa. Isäänsä tullut. Mutta tulipahan kokeiltua.

Tänään tuli ylitöitä kaksi tuntia. Huomenna sama juttu. Ja perjantaina. Jos saisi sitten viikonlopun olla rauhassa. Suunnittelen mielessäni vapaata viikkoa koulun syyslomaksi. Toivottavasti onnistuu.Tunteja ja vapaapäiviä ainakin on kasassa riittävästi.

Sukulaiselta sain sähköpostia. Uusperhekuvioita. Kyllä mulla on asiat hyvin! No mä oon sellanen ihminen että en kamalasti pohdi ja mieti asioita. Pääsee paljon helpommalla. Joskus. Mitä sitä pohtimaan ja miettimään mitä kukakin mistäkin ajattelee. Tekee asiat niinkun pystyy ja parhaaksi näkee. Siinä se.

Nyt pitää mennä sänkyyn. Ei ajatus luista.