Tänään tuli ylitöitä 4h ja 15 min. Tarkalleen. Ja työpäivähän oli  yhtä juhlaa. Tuli puhuttua venäläisten kanssa englantia ja tunsin oman kielitaitoni TODELLA hyväksi. Sanavarasto vaan meinasi loppua kun puhuimme huoneiden ilmastoinnista...Niin. Eipäs nyt kerrota enempää ettei vaan työpaikka paljastuisi...

Esikoinen oli miesten pesispeliä katsomassa ja luuhasi kavereiden kanssa vaikka missä. Kuopus oli taas miehen matkassa maalla ja serkkuja oli sielä vieläkin. Mies oli ihmeellisen rauhallinen. Lienee syynä ravintolareissu jonka oli sopinut naapurin miehen kanssa päivällä. Eli liikekannalla on hän tällähetkellä.

Mulla koittaa ensi viikolla pari VAPAApäivää perheestä. Esikoinen lähtee minun vanhempieni luo ja nämä muut lähtevät kuskaamaan poikaa. Matkaa on 350km, yöpyvät sitten ainakin pari yötä. Hieno homma. Pitää sitä töissä käydä mutta sitten illalla onkin rauhallista aikaa tiedossa. Meinaa vaan muodostua ongelmaksi pitämätön vapaapäivä töistä. Kun enhän minä nyt tietenkään voi sitä pitää kun olen yksin kotona. Mitä minä täällä teen? Niin, voisin pelata kokonaisen päivän Traviania netissä...Houkuttelevaa. Ihan yksin. Ilman mitään häiriötekijöitä...Keskeytyksiä...Katsotaan.

Olo on melko puhki. Miksiköhän mulla ei ole nälkä? Huolestuttavaa. Eikä edes tee mieli syödä. Mikä yhteys on väsymyksellä ja ruokahalulla? Loman jälkeen olen kyllä "hävinnyt" pari kiloa kun olen töissä hikoillut. Eli joka asiassa on ne hyvät puolet. Kun vaan aina muistaisi.