121941.jpg

Kyllähän ne mun aavistelut siitä että olisin tulossa kipeeksi osuivat oikeaan. Sunnuntaina illalla oli ihan vetämätön olo. Yö meni ihan pipariksi. Reippaasti lähdin kuudeksi töihin, ajattelin että teen vähän kevyempiä hommia. Mutta ei onnistunut. Lääkäri kirjoitti lomaa perjantaihin (!) asti. Kyllä mä huomenna meen. Tänään olen saanut "pääni takaisin". Eilen kuljin jossain pilvessä kokopäivän. Inhottava keli sairastaa. Mutta nyt on kuume laskenut että eiköhän se tästä.

Esikoinen soitti että ei tulekkaan viikonloppuna kotiin. Mummi oli varannut risteilyn Viroon ENSI viikon perjantaiksi. Mun mielestä ihan liian pitkä aika. Pitää tänään soittaa ja ihmetellä tilannetta. Kyllähän poika viihtyy, ei siinä mitään. Huolestuttaa porukoiden jaksaminen ja oma ikävä.

Jos menisi taas sänkyyn. Mies sanoi että olen kyllä kovin kipeä kun tietokonekkin oli eilisen päivän kiinni. Rankka ukkonen eilen, ihanasti virkisti sekä luontoa että minua.