Joo, on oltu aamulla jo ahkerana. Makaronilaatikko on uunissa ja lehdet haravoituna pihalta. Hassua haravoida kesälomalla...Tykkään haravoida usein ja vähän kerrallaan. Ihan mukavaa puuhaa kun ei sitä tarvitse tehdä ympäri vuoden.

Esikoinen yökylässä, taas. Kotiin sanoin että tulee ennen kahtatoista. Eli kohta tulee. Kuopus pyöräilee pihassa. Tyttö samalta luokalta on mummollaan yökylässä tuossa naapuritalossa. Kuikuilevat toisiaan mutta Kuopus ei kehtaa mennä leikkimään...

Pomo ei sitten laittanut niitä tulevia työvuoroja. Ensi viikolla. Eli kesälomaa on jäljellä viikko. Ja sovittiin että pidän vähintään viikon vielä ylityövapaata. Toivottavasti siihen suunnitelmaan ei tule muutosta...

Mä olen melko huono leffojen katsoja telkasta. Muutamaa sarjaa seuraan ja ne riittää mulle. Mutta nyt lomalla on aikaa. Tapanani on ostella kirpparilta videoita, talven aikana olen ostanut varmaan kuusi videota joita en ole katsonut. No perjantaina lysähdin sohvalle käsityön kanssa ja laitoin koneeseen Kuutamolla-videon. Mitä hemmettiä??? Karaokekasetti. Voi perhana. Meikäläinen inhoaa sitä! Eli väärä kasetti väärissä kuorissa, hankala tarkastaa kirpparilla. Varsinkin kun on ostanut sen puolivuotta sitten.

Mutta hassuinta asiassa on se että kun mä olin poikien kanssa reissussa sen pari viikkoa niin Mies oli naapurissa useampanakin iltana laulamassa....Ja sanoi vielä minulle että ostappas hänellekkin tommonen karaokekasetti jos satut löytämään. No minähän löysin.

Matkakuume kasvaa. Netistä olen jo löytänyt meille matkan tammikuuksi. Kun menen töihin "varaan" talviloman silleajalle ja sitten vaan matkaa tilaamaan. Enpä usko että poikia harmittaa jos JOUTUVAT olemaan viikon pois koulusta. Saavathan ne kuitenkin ison kasan läksyjä mukaan. Että semmosta.