Minä olin aamulla oikein ahkera, kävin lenkillä. Mies oli herännyt joskus TOSI aikaisin ja lähtenyt jo hommiinsa. Juuri soitti ja haki pojat maalle. Suunnittelevat raketinlaukaisutelinettä. Kun tuota lunta ei nyt ole. En laittanut vastaan, menkööt.

Ihanaa ajatella että loma jatkuu vielä viikon.

Ensi vuottakin olen tässä jo ajatellut. Hiihtoloman pidän viikolla 10 eli samaan aikaan poikien kanssa. Pienelle reissulle mennään, katsotaan nyt minne. Esikoinen haluaa mummin ja papan luo, minä en sinne mene pitemmäksi aikaa. Joulu vielä muistissa...Mutta voinhan minä pojan sinne heittää ja sitten Kuopuksen kanssa lähteä jonnekkin muuaalle...Kesäloma varmaankin heti kesäkuun alussa. Ei lähdetä ulkomaille kuten haaveilin. Ei riitä rahat. Suunnitellaan kotomaassa jotakin. Kummipojan rippijuhlat on kesäkuun lopussa.

Mitään lupauksia on ehkä turha tehdä. Mutta jos tekisin ne koskisivat liikuntaa ja painonpudotusta. Sillä saralla olisi töitä.