Mulla onkin ollut blogitauko. Ei ole huvittanut. Ei oikein mikään. Päättelin että mulle iski nyt toi neljänkympinkriisi. Kaikki on samaa. Töissä ja kotona. Pitäisi jotain tapahtua. No ei nyt auta maalata piruja seinille mutta kuitenkin.

Hiihtoloma alkoi täällä perukoilla ja Esikoinen lähti reissuun. Isänsä vei hänet minun vanhemmilleni ja itse meni yökyläilemään samalla kertaa. Sopii mulle.

Maanantaina poika lähtee Mummin kanssa risteilemään. Viikolla poika olikin TOSI ahkera kotitöiden osalta. Tiskasi joka päivä (!) sunmuuta. Päätteli ääneen että saa reissuun enemmän rahaa kun on ahkera. Ihan kuin mä lähettäisin pojan reissuun ilman rahaa...En kyllä maininnut mitään, kivahan se on jos jotain tekee.

Nyt ollaan oltu Kuopuksen kanssa hissukseen. Eilen käytiin kyllä kaupungilla. Kirpparilla ja kaupoilla, syömässä Mäkkärillä tieteskin. Kuopus osti omilla rahoillaan Little Stuart pleikkaripelin. Ja nyt on aika mennytkin kivasti. Oli aamulla tunnin pihalla ja nyt saa pelata. Kävi kyllä pihalta noin vartin välein, välillä useamminkin kelloa kysymässä. Ikäraja pelissä on 3. Meillä kun on noita Esikoisen pelejä joissa ikärajat on vähän korkeampia niin hyvä että on tommonen "sopiva" peli. Ja suomeksi puhuvat niin ohjeet tulee ymmärrettyä. Yleensä Esikoinen opastaa joten mä en ole siihen hommaan joutunut.

Kohta syödään ja sitten sovittiin että lähdetään jäälle hiihtämään. Aurinko ei kyllä paista mutta eihän kaikkea voi vaatia.

Että semmosta.