Huoh, olipas päivä töissä. Ei mitenkään pehmeä lasku, ei. Täyttä tohinaa vaan. Semmostahan se meillä on.

Kuopus oli oikein innoissaan yökylässä. Mutta väsynyt on. Nukkumaan oli mennyt normaaliin aikaan mutta sitten oli herännyt pari tuntia normaalia aikaisemmin. Ei saanut vieraassa paikassa unenpäästä uudelleen kiinni.

Esikoinen soitti leiriltä, selitti kaikenlaista, kysyin pelitulosta ja ohitti nopeasti "hävittiin" ja jatkoi kaikkea muuta puhumista. Oli menossa Prismaan kahden kaverinsa kanssa. Juu, maalaispojat kaupungissa. Tilasi huomiseksi rullaluistimet ja maastokuvioiset housut. Minä menen sitten töiden jälkeen katsomaan yhden poikien peleistä ja samallahan tuo tavaroiden vienti onnistuu. Voivat olla sielläkin melkoisen väsyneitä.

Kotimatkalla oli tietenkin hirmu nälkä ja eväitä oli vähän jäänyt. Söin sitten sämpylää siinä ajaessa ja sitten rupesikin tulemaan tukala olo. Oli vähän kuivaa eikä sämpylä mennyt mitenkään alas. No sehän tuli ylös...Siinä sitten muovipussi (joka sattuikin sopivasti olemaan etupenkillä) vaan esille ja oksensin sinne! Jos mä kuolenäkillisesti joskus niin sitten mä tukehdun. En tiedä onko mulla jotenkin ahdas kurkku/nielu mutta mulle on käynyt melko usein samoin. Pitää muistaa juoda välillä ja ottaa vähän pienempiä palasia. No ehkä mä taas muistan vähän aikaa!

Nyt pitää puuhata jotain etten nukahda tähän koneelle.