Töissä kevyt päivä. Lähdin pari tuntia aikaisemmin. Kuopus oli päivän mummon ja ukin luona. Olivat olleet ulkona reippaasti ja poika oli "opettanut" mummolle sormivirkkausta. Koulussa ovat sen oppineet, askartelivat sellaset hienot ampiaiset joissa oli sormivirkattu "kroppa". Just. Voisin vaikka huomenna laittaa siitä kuvan...

Esikoinen kaverilla yötä. Pojalla oli kurkku kipeä aamulla, niin oli ollut kyllä kaverillakin. Taitaa tämän kauden flunssat alkaa.

Mä olen sään kylmenemisen tuntenut kyllä ihan "nahoissani". Psori ei tykkää kylmästä. Apua, nyt on jo läikät paljon pahempana ja pakkaset on vasta tulossa. Mä oon niin onneton hoitamaan tota psoriasista. Pitäs varmaan mennä lääkäriin. Ei ole rasvaa. Ja ne on kamalan kalliita! Mutta mutta. Mutta se on niin kamalan vaikeeta. Itsensä hoitaminen.

Mies katsoo Uutisvuotoa. Jari Tervo ja Lotta Baclund ovat ihan samannäköset!

Kuopus aloittaa huomenna harrastuksen!!! Täällä(kin) olen valitellut kun poika ei halua harrastaa mitään. Siis semmosta kodin ulkopuolella tapahtuvaa toimintaa jota vetää joku muu kun isä tai äiti...Mutta huomenna mennään jäähalliin luistelemaan. Siis en minä luistele. Paikallinen jääkiekkoseura haluaa uusia harrastajia. Ja ne järjestää semmosen luistelukoulun. Ilmasen. Tunti luistelua sunnuntaisin valmentajien johdolla. Hienoa. Ja poika on kovin innoissaan. Varmisti kyllä että olen paikalla koko tunnin. Voisin ottaa kutimen mukaan!

Mä haluan katsoa Big Brotherin. Istua tohon sohvalle kutimen kanssa. Mutta mies on kurkkuaan myöten täynnä sitä. Ei kuulemma kestä enään yhtään jaksoa. Meillä on vaan yksi telkka.Sanoi että voisin katsoa netistä uusimmat tapahtumat. No kyllähän mä katsoinkin. Mutta mutta...