Minä jo hehkuttelin että pojat saisivat unen päästä kiinni ajoissa talviajan johdosta. Mitä vielä. Kuopus kävi useamman kerran sängystä luonani kertomassa tärkeitä asioita. Koska koulussa tehdyt käsityöt saadaan kotio? Tiedätkö äiti että pikkuautot on kopioita oikeista autoista, iskä kertoi. Yms. Just.

Nyt on pakkasta seitsemän astetta. Mä muuten inhoan talviautoilua! Aina se auton lämmitykseen laittaminen. Ja mä en jaksa pressua laittaa päälle, sitten raappaat laseja reippaana aamulla kaiken kiireen keskellä. Sit noi talvinopeudet! Keväällä sain sakot tossa kamerassa. Olin iltavuorosta tulossa kotiin ja HAVAHDUIN siihen kun kamera otti kuvan. Joo, nopeutta 95km/h ja 100 euroa meni. Hitto. Työmatkat ajan isoa valtatietä mikä on melkein aina sula. Satasen nopeus voisi olla läpi vuoden. Mutta pari viikkoa sitten vaihtoivat nopeusrajoitusta jo alemmas. Sapettaa. Työmatkaan menee pari minuuttia enemmän aikaa!

Töissä huomenna kova härdelli, taas. Pomo ei saanut sitä yhtä työpaikkaa mitä oli hakenut, toinen työpaikka ratkeaa kai maanantaina.

Hei, mäkin inventoin tänään noita vaatteita. Ohuempia sivuun ja paksumpaa tilalle. Nimittäin useammassakin blogissa olen tänään törmännyt samaan asiaan. Esikoisella ja itselleni pitää hankkia uudet talvipopot ja Esikoiselle toppahanskoja. Eteiseen pitäisi saada jonkinlainen uusi järjestys. Poikien korit on ylhäällä hattuhyllyllä. Siellä on siis kaikki hatut, lapaset yms. Ja onhan niitä vähän vaikea sieltä ottaa. Mutta kun ei ole oikein tilaa mihin niitä laittaisi. Minä aina valitan että meillä on liian vähän tilaa ja mies valittaa että meillä on liikaa tavaraa.

Nyt pitää katsoa BB:n tiputusta ja sit tipun jo ite petiin!