Joo, illalla mä olin ihan muissa maailmoissa. En ole oireillut mutta maha vääntää ja kääntää. Jos jotain hommia nyt sattuu tekemään niin heti pitää mennä pitkälleen. Kylmä hiki otsalla, voimat pois. Sama homma Kuopuksella. Eli oikein rattoisa päivä. Pojat ovat tapelleet päivän. Jos toinen on rauhoittunut (Esikoinen luki sohvalla) niin toinen ärsyttää. Ihanaa.

Mä olen seurannut tota Big Brotheria nyt telkasta. Ja jopa netistä käynyt sivuilla. En kylläkään mitään siitä MAKSA. No, ensi viikolla kun työt alkaa tuskin aikaa tohon jää. Ja illalla väsyttää ettei sitä jaksa katsoa. Mutta melko kova meininki siellä on. Miltäköhän vanhemmista tuntuu katsella lastensa menoa siellä?

Meillähän on talo tuolla maalla. Semmonen perinteinen rintamamiestalo joka on kamalassa kunnossa sisältä. Siis kaikki on uusittava. Miehen sedän entinen talo. No ensiviikolla tulee yhdestä firmasta mies katsomaan, pyydetään sitten tarjouksia useammastakin paikasta mitä kustantaa remontti siellä. Meillä ei ole aikaa eikä taitoa sitä tehdä. Katotaan nyt miten homma etenee. Kyllä mä täällä suhteellisen lähellä taajamaa asun mielelläni. Kaikki lähellä. Poikia ei tarvii kamalasti kuskata minnekkään. Sitten jos/kun sinne muuttaa keskustaan on matkaa 6km. Esikoisella tietenkin mopoikä lähestyy...Hienolla paikalla se on, järvi siinä vieressä. Pojilla tilaa temmeltää. Mä tykkään pihahommista. Tässä rivitalossa niitä nyt niin kamalasti ole kuitenkaan. Kasvimaa ois mun juttu. Kiva suunnitella.

Niin se talo on siis miehen, ei mun. Ei olla aviossa. Aikanaan asiasta keskusteltiin. Mun motiivit ois järjestää isot juhlat ja miehen motiivi sama sukunimi. Mut mies ei missään nimessä haluaisi juhlia häitä, käytäis vaan maistraatissa. Ja mä en nimeäni vaihda! Mun sukunimi on harvinainen, meitä ei ole kun noin kymmenen Suomessa. En varmana vaihda siis sukunimeäni. Eli syitä avioliittoon ei ole...Kylläkin nyt on mietitty että kai sen leskeneläkkeen vois järjestää jommallekummalle. Turvata vanhuus...Ei kyllä olla tehty asialle mitään ja taitaa jäädä tekemättäkin. Että näin syvällistä täältä!