No niinhän mä oon luullut. Tänään  tultiin toiselta uintireissulta kotiin, olin ripustamassa uintikamppeita kuivumaan niin Eskari huusi ÄIITIII:

115279.jpg

Vähän kävi poika jo ylikierroksilla. Lievästi sanottuna. Kun vielä käytiin saunassa niin kyllä uni maittoi.

Pesäpallokentällä käytiin kokeilemassa uutta mailaa. Siitä taitaa olla 20v kun olen viimeksi pitänyt räpylää kädessä ja lyönyt "oikealla" pesäpallomailalla. Pallona oli tennispallo ja se hajosi. Eli listalle lisätty pesäpallo. Melko kalliita ovat nekin.

Mies ja Esikoinen katsovat elokuvaa. Minä taidan kömpiä sänkyyn. Tälle päivälle oli kovasti suunnitelmia (taas) siivouksien suhteen. Pientä edistymistä sillä saralla. Pientä.

Esikoinen lähtee ensi perjantaina minun vanhempieni luo kesälomailemaan viikoksi. Mies ja Eskari vievät pojan,  kesälomalla kun kaikki ovat. Minulla lauantaina työvuoro. Jaa, pari yötä tulee yksinoloa. En laita pahakseni, en ollenkaan. Jos vaikka sillon siivoaisi?