Minähän en ole kateellinen ihminen, en ollenkaan. Vesa Keskinen täyttää kesällä 40 vuotta ja pitää sitten kunnon juhlat. Oikein festarit. Esiintyjinä mm. HIM, Eput, Popeda, Jani Wickholm sunmuita. Just. Melkein vetää vertoja mun 40-vuotis juhlille, melkein.

Esikoinen laittoi matikantunnilta (!!) viestin että voiko mennä koulun jälkeen A:lle. Vastasin myöntävästi kun Kuopuskin meni suoraan koulusta kaverille. Kello 16 oli pojan määrä tulla kotiin kun minäkin silloin saapuisin. Poika laittoi viestiä että myöhästyy vähän. Ajoin itsekkin silloin juuri kotiin ja näinkin pojan kulkemassa kohti kotia. Kahden tytön käsikynkässä! Kotiintultuaan selitti miten oli luokkakavereihin törmännyt kotimatkalla. Niinpä niin.

Huomenna sitten ne hiihtokilpailut. Sen lisäksi jumppatunnilla luistelevat! Vien aamulla autolla osan tavaroista koululle, miten poika niitä muuten kävellen kuljettaisi? Huonosti suunniteltu sanon minä.

Onneksi huomenna jo torstai. Minulla tuo käsi on todella kipeytynyt. Soitin tänään työterveyslääkärille aikaa ja käyn siellä perjantaina. Minulla on todettu kihti joka ei ole moneen vuoteen oireillut. Taitaa nyt olla sitä. Lääkettä pitää saada. Minä teen käsilläni töitä ja yhdellä kädellä olen melko avuton.

Minua vaivaa aikapula! Nyt kun olen aloittanut tämän liikunnan (totta) niin huomaan etten enää ehdi tehdä käsitöitä! Yleensä olen sitä mieltä että ihminen ehtii tehdä mitä haluaa. Asiat pitää vaan laittaa tärkeysjärjestykseen. Netissä tulee roikuttua iltaisin liikaa...Syksyllä kun tein lyhyempää viikkoa töissä niin silloin sitä aikaa oli enemmän. Eli nyt pitää miettiä mitä sitä tosiaan haluaa tehdä. Kuitenkin töiden jälkeen kotihommissakin menee aina oma aikansa. Priorisointia!