Joo. Rasittavaa olla puolikuntoisena töissä. Aamulla särkylääkettä niin kyllä se taas jotenkin sujui. Kuumetta ei ole, ei. Kuopus ok, nuha nyt vaivaa mutta kuuluu kuvioon. Kouluun ehkä huomenna.

Kaimalla viimeinen viikko töitä ennen vuorotteluvapaata. Ei innosta. Töihin ei jää nyt ketään hengenheimolaista. Ei ketään jonka kanssa puhua muutakin kun pakollisia juttuja tai jotakin tyhjänpäiväistä. Joo. Palaveri sujui yllättävän kivuttomasti. Uskoisin kyllä että puheet alkoivat vasta sen jälkeen, omissa porukoissa. Niinhän se menee.

Väsyttää. Yö meni ihan pipariksi. Kuopus oli kuuma kuin mikä ja makasi vieressä. Ei tullut oikein nukutuksi.

Mä olen järkännyt itselleni ohjelmaa. Reilun viikon päästä on kaiman pippalot mökillä. Lokakuussa on työpaikan reissu Helsinkiin. Minä joka en käy missään. Olen huomannut että olen (välillä) melko kärttyinen kotona. Jos saisi muuta mietittävää kun kävisi jossakin. Laitoin kalenteriin nuo menot ja mies niitä tavasi ja ihmetteli. Yleensä se on vain hän joka menee. Hänen kommentti olikin heti että onko minulla joku toinen? Loogista.

Olen monta vuotta suunnitellut uutta matto olohuoneeseen. Nyt kun Kuopus oksensi sille heitin sen takapihalle enkä kyllä aijo sitä pestä/pesettää. Heitän roskiin. Perjantaina tilipäivä ja käyn ostamassa sen uuden maton.