Kävin aamupäivällä yksin asioilla ja pojat jäi kotiin. Sillävälin oli poliisiauto käynyt naapurissa, pojilla riitti katsottavaa.

Kun tulin kotiin aloin tekemään ruokaa ja pojat lähtivät pihalle. Papaattien kanssa -yllätys yllätys-. Melko nopeasti tulivat takaisin kun naapurin eläkeläismummo oli valittanut. Pojat olivat illalla paukutelleet parkkipaikalla. Oli peloitellut poliisilla. Just. Yritin netistä etsiä kun mulla on semmonen käsitys että papaattejahan saa ampua ympäri vuoden. Niitähän myydäänkin aina. En löytänyt tietoa. Mutta sovittiin että parkkipaikalla ei pamautella. Lähellä on puisto ja se on yleinen paikka paukutella. Tässä pihassa en anna paukutella. Meillä taloyhtiöön kuluu 8 huoneistoa ja nyt on kaksi pientä vauvaa ja neljä koiraa...

 Ihan "mukava" eläkeläispariskunta. Valittavat aina pojille, minulle tai Miehelle eivät sano mitään. Kerran kun Esikoinen oli ekalla ja teki lumitöitä niin ottivat lumikolan häneltä pois, kuulemma rikkoo sen. Poika tuli  kyyneleet silmissä kotiin. Toisille naapureille valittivat siitä miten koskematon lumihanki on niin kaunista katsottavaa. Lasten jäljet pilaavat sen. Siis leikkivät taloyhtiön yhteisellä pihamaalla...Jo poismuuttaneen perheen pojan kanssa heillä oli kanssa aina sanomista, erään sellaisen "yhteenoton" jälkeen eläkeläismies sai sydänkohtauksen...Eli mä oon yrittänyt olla kiinnittämättä huomiota kamalasti heidän kommentteihin. Pojille oon sanonut että tulevat meille vanhemmille kertomaan aina mistä valitetaan ja sanovat vaikka että eläkeläiset voivat tulla meille suoraan sanomaan. Just. Ihanat naapurit.

Pojat leikkivät legoilla. Rakentavat hotellia. Matkakuumetta heilläkin.