No on ollut todellakin. Kuopus on siellä yökoulussa. Ensimmäinen kerta kun ollaan kotona ilman Kuopusta. Siis kerran hän on ollut anopin luona yötä mutta silloin minä olin Esikoisen kanssa reissussa. Hyvin oli poika koululle jäänyt, oli sopinut kaverinsa kanssa että nukkuvat vierekkäin. Minähän olin iltavuorossa tänään. Aamulla haen sitten pojan 8,30 koululta. Onneksi on vapaapäivä.

Viikonpäivät vähän sekaisin. Ei ole ollenkaan semmoinen tiistaiolo.

Viikon päästä mennään sinne Idoleita ja Tähtiä keikalle Jyväskylään. Esikoisella on sunnuntaina pesäpallopelejä samaisessa kaupungissa joten jäämmekin sinne hotelliin pariksi yöksi. Esikoisen kaveri joka lähtee keikalle mukaan pääseekin äitinsä kyydissä kotiin joka sattuu juuri olemaan koulutuspäivillä Jyväskylässä. Minä olen vaan lähinnä ajanut ohi Jyväskylästä. En ole pahemmin pysähdellyt. Lauantaina olisi sitten aikaa vähän kierrellä. Pitää katsoa netistä mitä voitaisiin tehdä. Uimaan pääsee hotellissakin että jotain muuta pitäisi keksiä. Ehdotuksia?