Minä otan nyt kantaa!

Politiikka. En jaksa olla kiinnostunut syvällisemmin. 18-vuotiaana lainasin kirjastosta puolueiden puolueohjelmia ja yritin etsiä niistä jotakin itselleni. En löytänyt. Äänestänyt kyllä olen aina. Mieleistäni "sopivaa" NAISTA. Politiikka ja urheilu ei sovi yhteen! Nuorena menin mukaan ystäväni isän vetämään urheiluseuraan joka oli VÄÄRÄN puolueen juttuja. Isä ei tykännyt. Seura oli TUL:in alainen urheiluseura. Ei isä sitä hommaa kieltänyt, ei vaan tykännyt. Ja minä kun ostin seuran viininpunaiset verkkaritkin! Mutta kuitenkin, urheilu ja politiikka erikseen kiitos!

Idols. No finaalissa on Ari ja Kristiina ja Ari voittaa koko homman. Huomenna tippuu Kristian. Se on varma.

Nyt loppui kannanotot. Jatketaan niitä toisella kertaa.

Kevättä pukkaa. Kuopuksen kaveri tuli hakemaan poikaa ulos seuraavassa varustuksessa: farkut, skeittikengät, lippis ja ilman hanskoja ja pyöräilykypärää. No Kuopus lähti ulos farkuissa (laitettiin ne verkkareiden päälle), skeittikengissä, pipossa, hanskoissa ja pyöräkypärässä. Ihmeellistä sanon minä. Ei se nyt kesä vielä ole.

Vaihdoin operaattoria ja eilen soitti vanhan liittymän ihminen. Tarjosi 60 euroa puheaikaa jos EN vaihtaisi liittymää. En suostunut. Vaihdettu mikä vaihdettu. Elämään pitää saada vaihtelua!

Töissä jäätävä tunnelma. Pomo ei paljon puhu. Hyvä että käy edes tauoilla yhtäaikaa. Sanoin viime viikolla että voisivat selvittää välinsä M:n kanssa. En jaksaisi olla heidän välissään. Naiset, naiset. Niin hankalia. Olen ollut työpaikassa missä suurin osa oli miehiä. Sopi mulle. Ei tullut turhia sanomisia ja puheita. Asiat selvitettiin kun oli aihetta ja vatvottu suuntaan tai toiseen. Yksinkertaista.

Esikoinen soitti tänään ja kysyi saako mennä pizzalle kun kaverilla on synttärit. Ei pidä mitään "oikeita" synttäreitä vaan käyvät vaan syömässä poikien kanssa. No annoin luvan. Ei enään paljon iltapala kotona maistunut.

Mies yövuorossa. Eli sänky taas kovassa käytössä tällä viikolla, päivin ja öin.