Päivä taas illassa. Tänään tuli ylitöitä 1,5 tuntia. Huomenna sitten hieman enemmän.Mies jo kypsä. Hänellä alkoi nyt kesäloma. Pientä (!) kireyttä aiheuttaa minun pitkät työpäivät. Mies kun ei pysty tekemään omia juttujaan. Niin. Maanantaina piti olla vapaapäivä mutta pakko mennä töihin. Pidän vapaan sitten kun voin. Mikäs tässä. Töissä oli eräs  tunnettu muusikko joka ahtautui kanssani samaan hissiin...Kyllä taas sen(kin) voimalla jaksaa painaa.

Esikoisella oli tänään pesispeli. Semmoinen harjoitusottelu nuorempia vastaan. Tulin töistä ja söin ja lähdin kentälle. Mies meni Kuopuksen kanssa maalle, siellä oli vielä serkku lomailemassa.

Viikolla näin unta mummostani. Äidin äiti, kuoli viisitoista vuotta sitten. Minä olin aina semmoinen mummon tyttö. Mummolla oli yksi lapsi, äitini. Ja minä olin sitten ensimmäinen lastenlapsi. Mummon luona vietin paljon aikaa lapsena. Olin useasti yötä. Kotona kun riitelin menin mummolle. Siellä sain "ymmärrystä" ja aikaa. Olisin aina halunnut että mummo olisi nähnyt lapseni. Aina ei asiat mene niin kuin haluaisi. Siitä unesta jäi haikea mieli.