Joo, toinen ilta jo. Ukot lähti maanantaina reissuun mummon ja papan luo. Minä lähdin töihin, vaatteet olin pakannut pojille valmiiksi. Sitten alkoi puhelin soimaan. Missä mun pesismaila on? Missä on mun rahapussi? Just.

Flunssakin vaan jatkuu. Tarttuukohan se netistä? Tuntuu vaan olevan niin yleistä mun suosikkilistallani.

Kävin tänään ostamassa Kuopuksen syntymäpäivälahjan. Poika on toivonut jo kesästä saakka semmosta Nikko-autoa. Hinta oli 50 euroa. Kassalla hinta oli 35 euroa. Vähän ihmettelin kun ei siitä mitään tarjouslappua ollut. No kyllä se mulle kävi. Harvemmin käy noin. Olisi pitänyt ostaa lankaa. Oli hyviä tarjouksia. No huomenna.

Mä oon muuten tullut vanhaksi. Huomasin sen jo viime talvena. Mulla on kylmä! Tarviin villasukat jalkaan sisälläkin. Kamalaa. Mä muistutan kohta mun mummoani. Villasukat ja ulkomuoto alkaa olla ihan sama.

Kolme päivää töitä vielä tällä viikolla. Perjantaina töiden jälkeen semmonen reipas leivontasessio. Kyllähän kaupasta saa valmiina. Mutta esimerkiksi ne valmiit täytekakkupohjat on KAMALIA! Olen kyllä kokeillut. Ei iske. Poika haluaa hämähäkkikakun. Ja semmosen saa. Teen hämähäkinverkkoa pursottamalla. Olen mä tehnyt Pokemonkakunkin.

Nyt sohvalle peiton alle.