Hohoo, tänään saan nuo tikit pois. Sattuukohan se?

Esikoinen on tiskannut kiitettävästi mutta ilmaissut selvästi kantansa kuinka kamalaa se on. No, tässä yhtenä päivänä telkasta tuli uusintana joku ajankohtaisohjelma missä vertailtiin tiskiharjoja. Tädit tiskasivat ja vertasivat harjojen ominaisuuksia. Poika katsoi ohjelmaa oikein kiinnostuneena. Eilen halusi sitten rahaa ja kävi ostamassa omaan käteensä sopivan harjan. NIIN ukkomaista että.

Olo on ok. Särkylääkettä olen vähentänyt. Kuopuksen kanssa sovittiin että saatan häntä aamuisin joka kerta vähän pidemmälle. Nyt olen päässyt jo yli parkkipaikan.

Aamupalalla keskusteltiin Esikoisen kanssa. Rauhallisesti koska pikkkuveli vielä nukkui. Esikoinen kritisoi kouluaineta. Hänen mielestään kuvaamataito, musiikki ja tekninentyö voisi olla kokonaan valinnaisia. HÄN ei niitä ottaisi. Liikunta nyt jotenkin menee. Perusteli kyllä hyvin kantansa. Minä myös omani. MInun mielestäni koulussa ei ehkä muuta olisi tarvinnut ollakkaan...Ensi viikolla hän menee luokkakaverinsa kanssa koulujen välisiin suunnistuskilpailuihin. TÄH? No joo, ei tarvitse mennä kouluun sinä päivänä. Syy sekin.

Olen ihastunut Marimekon uuteen mainokseen. Siihen missä soi Moottoritie on kuuma. Mahtava veto Marimekolta!!

Palautuminen normaaliin elämään on selkeästi tapahtumassa koska olen alkanut vilkuilla tuonne käsityökorin suuntaan. Nythän on aikaa. Kummilapsille pitäisi saada jotakin pehmeää pakettiin. Joululahjaksi.