Vapaapäivä on ollut ihana. Ainakin iltaan saakka. Kuopukselle nousi kova kuume...38,7 oli juuri äsken. Luokalla on kuulemma todella moni nuhassa, että liikkeellähän tätä tautia on. Iltapäivällä poika oli pyöräilemässä ja oli kaatunut. Vyön solki oli painautunut mahaan ja siitä meni iho rikki...Mieskin tuossa pyörähti ja hän sanoi että mahassa on mennyt jotain vialle siinä kaatumisessa...Että seurataan. Maha on vähän kipeä mutta kyllä minä nyt ihan flunssan puolelle asiassa kääntyisin.

Mulla on lievä pakko mennä töihin huomenna ja soitinkin miehelle että hän tulee aamulla tänne nukkumaan. Yövuorossa kun on. Katsotaan sitten jatkoa huomenna.

Tietokoneiden "rakentelu" on tänään jatkunut. Onneksi korjasi jälkensä suhteellisen kivuttomasti.

Nyt Esikoinen katsoo Frendejä ja hihittelee itsekseen. Kuopus nukkuu toisella sohvalla, ei halunnut sänkyynsä.

Big Brotherissä jännitetään onko Tiina raskaana. Tulee vaan mieleen että onko kuinka taktikoitua. Mutta eihän se tuolla talossa ole mukavaa tuota(kaan) asiaa miettiä. Tai sitten kun ajattelee Tiinan miestä kotona...

Huomenna töissä palaveri joka voi aiheuttaa osassa porukasta vähän ärtymystä. Tai siis asiat joita siellä käsitellään. Liittyy sijaisjärjestelyihin. Katsotaan. Kovasti olen katsellut uusia työpaikkoja. Ei oikein ole mitään kiinnostavaa. Nyt kun kuitenkin on tähän seutuun sidottuna. Varovasti olen joskus pojille jutellut että jos töitä löytyisi jostain muuaalta mutta he eivät kuulemma muuta minnekkään...Pitää katsoa tilannetta sitten joskus kymmenen vuoden kuluttua...No sitten mä olen jo niin ikäloppu että joudan suoraan eläkkeelle...Kaikenlaisia ajatuksia pyörii päässä. Mietittävää riittää.