Todella hikinen päivä töissä, kaikinpuolin. Tämä yksi hihhuli ei ollut eilen suuttunut minulle vaan itselleen. Käyttäytyi sitten vähän oudosti...Näin minulle selitti. Tänään kävin sanomassa hänelle yhden asian hyvin selvästi artikuloiden ja silmiin katsoen. Mutta hän ei ollut sitä ymmärtänyt. Vaikka vastasi minulle kyllä myöntävästi...En jaksa. Onneksi pomo tulee maanantaina ja minä palaan ruotuun. Yeah!

Kova ukkonen oli täällä illalla. Esikoisella oli pesispeli, sen taisivat saada kunnialla loppuun. Kyllähän tuo ilmaa vähän raikasti.

Kuopus oli kovin väsynyt tänään. Itkeä tihrutti matikanläksyjen parissa. Väsymys, nälkä ja hikinen olo eivät ole paras yhdistelmä. Siitäkin tilanteesta selvittiin. Poika kysyy kokoajan koska minulla on vapaapäivä. Ja milloin tulen töistä. Paha sanoa että en tiedä. Heti kun pääsen. Viimeistään silloin ja silloin.

Peti kutsuu.

 

    Heh heh. Kirjoitin otsikkoon ensin aluksi Peto kutsuu...