Oli pakkasta joo kun aamulla herättiin. Niin, herätyskello soi 09.00...Matkaväsymystä vissiin vielä...Esikoisen kaveri oli yötä ja hänellä oli peliin lähtö niin piti kello oikein laittaa herättämään.

Kuopuksen kanssa käytiin luisteluharkoissa, minä oikein kävin kävelylenkillä silläaikaa. Siitä pitääkin ottaa tapa, ei tee yhtään pahaa meikäläiselle.

Reissussa käytiin keilaamassa parina iltana. Mä oon 20 vuotta sitten koulussa keilannut muutaman kerran. Että kyllä mä osasin muutkin opastaa lajin saloihin! No Esikoinen kyllä voitti muutaman erän. Mutta mulla tuli takapuoli kipeeksi. En tiennytkään että mulla on siellä(kin) lihaksia. Ei tule oikein käytettyä...Ukot pelasi biljardia. Mä en innostunut siitä kyllä yhtään. Mutta yhtenä iltana katottiin telkasta sitä. Mielenkiintoista. No ei kun oltiin  kaikki niin väsyneitä että ei oikein kyetty mihinkään mikä olisi vaatinut enemmän aivotoimintaa. Telkasta tuli paljon lastenohjelmia, samoja tietenkin mitä meillä täälläkin. Sitten katsottiin saksan Idolsia ja Tanssii Tähtien Kanssa. House oli mielenkiintoinen espanjaksi dupattuna, sarja oli jo näytetty meillä joten ei haitannut. Hassua miten väsynyt olo reissussa oli, 10 tuntia yöunta meni ihan keposeen. No, arkea pukkaa.

Tämän vuoden Idolsia ei ole tullut kamalasti katsottua mutta tänään sattui kohdalle. Tuli vaan mieleen että kaikenlaisilla laulutaidoilla sinnekkin pyritään. Tai ehkä ihmiset haluavat julkisuutta edes parin sekunnin ajan. Tai kokemusta. Mutta mutta mutta. Joku esikarsinta siinä voisi olla kun niitä osallistujia on niin kamalasti.

Aamulla sitten kello herättääkin 06.30. Miehellä iltavuoroviikko. Tästä se sitten lähtee arki ja täydet työviikot. Pitää tsempata itseään. Voisi harrastaa jotakin mielikuvaharjoitusta töissä, kuvitella yhä makaavansa siellä rannalla...Voisi toimia vähän aikaa kun taas puhelin soisi ja pitäisi olla nopea ja tehokas. Kyllä se tästä!