Mä en ymmärrä miten mua voi väsyttää näin paljon. Yöllä kuitenkin nukuin kuin tukki ihan reilusti. En kuullut miehen kellon soittoa 05.15 enkä mitään hänen aamutoimiaan. Harvinaista. Ihmeellistä unta näin. Olin neulomassa sohvalla kun äkkiä lauma sukulaisia tuli meille. Olivat kuin kotonaan, laittoivat ruokia jääkaappiin sunmuuta. Just. Mä en ole mitenkään sukulaisrakas ihminen. Enhän mä edes näe niitä...Outoa. Ehkä se oli joku lievä vihje että voisi pitää yhteyksiä. Just.

Töissä tuli neljän viikon sairasloma yhdelle työntekijälle. Eli työvuorolistat menee uusiksi...Seuraavat kaksi viikonloppua todella kiireisiä...Ja mulla talviloma!!

Ei ollut Kuopus tavannut aamulla tätä tyttöä. Poika kertoi että alkaa kirjoittamaan huolellisemmin läksyjään ???? No kun ope sanoi että "joudun" tukiopetukseen...Kirjoitusläksyt tehdään hutaisemalla. Muutaman kerran olen pyyhkinyt ne poiskin. No, toivottavasti nyt malttaa keskittyä vähän paremmin.

Pako televisiossa. Ehkä ei ihan mun juttu. Siispä nukkumaan.