Juu, täällä taas.

Kuopuksen mahatauti tuli minulle lievänä versiona, muut taisivat pysyä terveenä.

Tänään olin poikien kanssa katsomassa monstereita. Joo. Vesisateessa, kylmä oli. 1,5 h istuttiin ja olihan se. 41 euroa. Joo. Kuopus nyt oli onnessaan. Ostettiin juliste johon sitten haettiin nimikirjoitukset. Nyt on juliste seinällä kunniapaikalla.

Big Brother alkoi jo netissä. Niin, sorruin ostamaan tuon 24/7. Ajattelin että perhesopu säilyy ainakin tuon asian tiimoilta. Mikäs tässä, taustalla pyörii. Ei kerkee nukkumaan kun pitää seurata mitä talossa tapahtuu.

Kuopuksen kanssa tapeltu läksyjen tiimoilta...On nuo lapset niin erinlaisia. Esikoisen osalta muistelisin että kertolaskua olisin joskus kuulustellut. Ja lukuläksyn tietenkin kuunnellut. Mutta kuitenkin hän teki läksyt aina todella nopeasti ja sen kummempia miettimättä...Ne oli aina (ekalla/tokalla) helppoja. Mutta Kuopus sitten. Ei malta millään olla paikallaan. Ei malta keskittyä. Eihän siitä sitten mitään tule. Huutoa ja tappelua ja itkua. Sitten rauhoitutaan ja sitten saa jotain aikaiseki. Hän haluaa että minä istun vieressä ja vastaan aina että juu, oikein. Töiden jälkeen jos yritän tehdä ruokaa samalla siinä metrin päässä niin silloinkin olen liian kaukana. No, jos tämä nyt olisi tämmöistä totuttelua taas tähän koulunkäyntiin.

Mä menen muuten torstaina teatteriin. Enpäs muista koska viimeeksi. Enkä muista koska viimeeksi missään yksin. Siis ei lasketa töissä-tai kaupassakäyntiä. Liian kauan. Töistä mennään porukalla. Ihan kiva juttu.