Kiitokset tästä:             1208791.jpg

Mammaliinille. Minä en nyt tätä jaa eteenpäin, taitaa olla käynyt jo monessa paikassa. Mutta tosiaan, piristi aamuani!

Eletty täällä on vaikka ei nyt ole kamalasti tullut kirjoituksia. Töitä ja koulua. Arkea. Minä olen kyllä kiitettävästi lenkkeillyt. Positiivisia seurauksiakin on tullut: ennen alaselkä kipeytyi joka yö, nyt siitä ei ole tietoakaan. Ja paino on pudonnut. Sitä nyt yritetään tosissaan.

Lauantaina on meno sinne magneettikuvaukseen. Jännittää ihan kamalasti. No ei se kuvaus nyt varsinaisesti. Luin ohjeista että sinne voi ottaa mukaan oman cd-levyn. Kuitenkin siinä putkessa pitää maata 20 - 40 min liikkumatta. No, Lauri Tähkä kumppaneineen pääsee piristämään minun hetkeäni, sielläkin.

Mies rakentaa taloaan ahkerasti. Pojat siellä ovat käyneet satunnaisesti. Minä en. Saisi sen nyt vaan valmiiksi nopeasti.

Luistelukelitkin sitten hävisivät. Kuopus luisteli 7 päivää peräkkäin, kahtena päivänä kaksi kertaa. Nyt on sitten ollut taukoa. Eilen "pakotin" pojan mukaani lenkille, teki sitten lyhyemmän version, juosten minun kanssa. Minä siis kävelin ja hän juoksi. Sitten päästin hänet piinasta ja annoin luvan mennä kotiin koneelle kun minä vielä jatkoin.

Kyllä on muuten ruoan hinta noussut. Juuri maito ja leipä, kaikki perusjutut. Rahat saa kaikki menemään ruokakauppaan.

Nyt herättämään Esikoista koulutaipaleelle.