Täällä ollaan!!

En tiedä miten aika on taas mennyt. Olen kyllä lukenut blogeja mutta en ole saanut aikaiseksi mitään itse tänne kirjoittaa.

Lämpimät kelit jatkuvat ja uimassa on käyty joka ilta. Eilen ei tuo ukkonen meille asti ehtinyt. Olisi voinut vähän raikastaa ilmaa.

Vapaapäivä ja herätys oli vähän liian turhan aikaisin...Olen aikaisemmin kertonut Kuopuksen kaverista joka aina soittelee turhan aikaisin. Niin tänäänkin. Ja minä kun olin laittavani pojan kännyn hiljaiselle...Noo. Pojan vanhemmat lähtevät töihin 06.30 ja sitten hän melkein poikkeuksetta soittaa Kuopukselle. Ei halua olla yksin kotona. Yleensä se käy meille oikein hyvin. Kuopus on kävellyt sinne tai sitten olen hänet työmatkallani sinne heittänyt. Pojan vanhemmat kyllä tietävät näistä soitteluista. Mutta nyt poika on keksinyt että soitetut puhelut voidaan poistaa puhelimesta...Ei sitten iskä näe mitään...Uskoisin että Kuopus on vähän avittanut tässä asiassa kun meillä Esikoinen teki sitä välillä...

Tiedän että voisin asiasta vihjaista tälle pojan vanhemmille. Mutta me ei olla kamalasti tekemisissä keskenämme. Jos meillä pojat tekisi niin tottakai haluaisin että saan siitä tiedon. Katsotaan.

Kuopus nyt meni vielä takaisin sänkyyn ja nukahtikin. Esikoisella on vasta kymppiin meno.