Minulla piti alunperin olla tänään työpäivä. Mutta sitten tuli niin paljon peruutuksia että meitä oli töissä liikaa väkeä. Varovasti ehdotin että minä voin olla pois. JP-päiviä on kyllä varastossa. Ja nyt minä sitten olen vapaalla! Mieskään ei yhtään pistänyt vastaan...

Heh heh. Kuopuksen lääkärintarkastuksella viikolla tämä lääkäri sanoi miehelle että hän suosittelee päivässä tuntia tv:n katseluun ja esim. pleikkaripeleihin. Joo. Siis tuommoiselle ekaluokkalaiselle. Poika katsoo nyt tuota Kippari Kalle elokuvaa mikä kestää 1h 45 min. Aamulla katsoi lastenhojelmia ja päivällä pelasi vähän aikaa pleikkaria. Ylittyy meillä kyllä tuo tunti. Aika pieni aika se on. Viikolla menee vähemmän mutta näin viikonloppuna aika ylittyy reilusti.

Minua sapettaa tuo käsi mikä on vaan kipeänä. Työt pystyn kyllä jotenkin tekemään mutta joka päivä sitä särkee. Joka yö herään siihen kipuun. Kun ajattelee tulevaisuutta niin eihän tuo nykyinen työpaikka ole terveyden(kään) kannalta paras mahdollinen. Työterveydestä tuli kutsu tarkastukseen ja pitää taas ottaa asia esille ja miettiä mitä tehdä. Opiskella uusi ammatti? Mutta taloudellisesti se on melko mahdotonta ellei joku muu sitä opiskelua maksaisi...Painaa mieltä tämä asia.

Kuopus lopettaakin elokuvan katsomisen ja lähtee luokkakaverin kanssa ulos, majalle. Hyvä juttu. Esikoinen kärttää luokkakaveriaan meille yökylään mutta kun ei millään jaksaisi...