Sunnuntaita vietetty. Aamupäivällä lähdin poikien kanssa kaupunkiin. Käytiin syömässä ja sitten kylpylään uimaan. Mukavaa oli. Poikien suosikki on ulkona oleva allas minne mennään semmoista tunnelia pitkin. Mutta kyllä se väsyneeksi veti koko porukan.

Ostettiin se Harry Potter dvd. Että ilta on kulunut suhteellisen rauhallisesti. Läksytkin tuli tehtyä. Eskarilaisella oli "mun elämäni vaikeimmat"-läksyt.

Tulevaa viikkoa olen mielessäni käynyt läpi. Vanhempainiltaa, hiihtokilpailua, pajunoksaa eskariin keskiviikkona. Kaikenlaista muistettavaa. Miehellä iltavuoro. Eli kun minä herään aamulla mies jää nukkumaan eskarilaisen kanssa ja kun mies tulee nukkumaan minä jo nukun. Kirjelappuja ja kännykkäviestejä vaihdellaan viikon aikana. Semmoista parisuhdetta. Toisaalta minulle tämä joka kolmas viikko on aamuisin oikein ruhtinaallinen. Lähden yksin liikenteeseen. Koululaisen vaan herätän. Mutta töistä on aina kiire eskariin poikaa hakemaan.

Käsitöitä en ole tänään tehnyt yhtään. Alkuviikon ruoat tein valmiiksi ja pyykkiä pesin. Järjestelin paikkoja. Yhden vapaapäivän aikana ei niin kamalasti kerkeä.