Taas sadepäivä kun mulla vapaata...Sade loppui vasta kolmen jälkeen. Pojat lähtivätkin heti pihalle. Ei iske sisällä olo.

Mulla ja Kuopuksella nuha. Vetelä olo. Mutta piristykseksi mulla on huomenna vapaata! Oli vähän töissä ylibuukkausta joten minä tietenkin uhrauduin ja suostuin pitämään vapaan. Ihan kuin mitään sitä vastaan olisi...

Sadepäivän kunniaksi saatiin kyllä vähän siivottua poikien vaatakaappeja. Mitään en sieltä saanut heittää pois ennenkuin Kuopus kokeili vaatetta. Siis pieniä vaatteita. Oli siis vähän hidasta puuhaa mutta olihan tuota aikaa. Iso kassi löytyi taas poistettavia. Pitäisiköhän sitä kirpparia taas ajatella? Viimeeksi kyllä ei oikein lyönyt leiville mutta jos nyt menisi vaikka jotakin kaupaksi.

Big Brotherissa porukka valmistautuu illan suoraan lähetykseen. Kamalan näköistä kun Timo silittää...Ei ehkä ole tehnyt sitä kovin paljoa. Olen myös ilolla katsellut kun ne pojat laittaa siellä ruokaa...Joku sanoikin että äiti on opettanut. Ihanaa.