Tässähän se on tämäkin päivä mennyt. Esikoinen on ollut kiitettävästi kavereiden kanssa ulkona, pesäpallo on saanut taas kyytiä. Minä olen ulkoillut Kuopuksen kanssa. Melko kova tuuli vaikka aurinko onkin paistanut.

Siwassa kävin täydentämässä maitovarastoja ja poistomyynnissä oli tämä leffa:

pjpeg%26servicename%3Dnn4it_cdon Maksoikin kokonaiset 3 euroa. Kun vaan joskus ehtisi katsoa, tai saisi aikaiseksi. Olen kyllä nähnyt tuon leffan aikaisemminkin. Hugh Grant vaan innostaa...Heh, Kuopus kun näki tämän DVD:n kannen niin kysyi minulta: minkä homoleffan sä olet ostanut? Täh? No kun toi mies pussaa tota toista miestä. Joo. Selittelin vähän mitä ja miksi.

Koulua jäljellä kuusi viikkoa ja samanverran mun lomaan. Niistäkin viikoista kaksi on vajaata. Eli mulla 28 työpäivää ennen lomaa. Sehän ei ole mitään!